Ostutingimused

1. Üldtingimused

1.1. Üldtingimused kehtivad kaupade ostja (edaspidi Klient) ja internetipoe www.kral.ee omaniku, firma KRAL OÜ (edaspidi kral.ee e-pood) vahel ostu- ja müügikorra ning reeglite kehtestamiseks, samuti mõlema poole õiguslike kohustustega seotud küsimuste lahendamiseks.

1.2.  Lisaks Üldtingimustele reguleerivad müüja ja Kliendi vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Kral OÜ müüb käsitööna valmistatud mööblit, mis tähendab seda, et pildil ja kohapeal olev toode võib mõnevõrra erineda. Kauba kujutisel kollektsiooni piltidel on illustreeriv iseloom. Kaupade ja nende omaduste kirjeldamisel püüame olla maksimaalselt täpsed.

1.4. Kral OÜ omab e-poe arendamise eesmärgil, samuti kasutamiskindluse suurendamise nimel,  õigust muuta ja täiendada käesolevaid tingimusi ja hinnakirju. Muudatused ja täiendused hinnakirjas ning tingimustes jõustuvad alates nende avaldamise hetkest veebilehel www.kral.ee.

2. Hind

2.1 Kõik Kral e-poes esitatud hinnad sisaldavad käibemaksu (20%) Eesti Vabariigis kehtivas määras.

2.2. Kõik Kral e-poes esitatud hinnad on eurodes.

2.3. Tellimuse eest on Kliendil võimalik tasuda järgmistel viisidel: Swedbank, SEB, Nordea, DanskeBank, krediitkaart, Liisi järelmaks.

2.4. Laos olevad tooted tarnime tasuta Teie maja ukseni 2-3 tööpäeva jooksul Eesti Vabariigi piires.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.1. Kliendi ostukorv luuakse pärast vajutamist nupule „Lisa ostukorvi”. Ostukorvi lisamine ei kohusta Klienti seda kaupa ostma.

3.2. Tellimuse vormistamiseks vajutab Klient lingile „Alusta tellimuse vormistamist”. Teid suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.

3.3. Tellimuse vormistamisel valib Klient sobiva kohaletoimetamise mooduse ja makseviisi.

3.4. Seejärel, tutvuge kral.ee e-poe müügitingimustega  ja pange linnuke lahtrisse, mis on lause „Olen kral.ee e-poe müügitingimustega nõus” kõrval.

3.5. Pärast nupule „Ostan” vajutamist ilmub ekraanile Kliendile koostatud arve. Arve koopia saadetakse tellimuses näidatud elektronposti aadressile.

3.6. Klient kontrollib informatsiooni täpsust ja Saaja ning Saatja andmete korrektsust.

3.7. Ostu-müügileping loetakse sõlmituks (jõustunuks) nimetatud summa (25% ettemaksu või 100% arve) laekumise hetkest Kral OÜ arveldusarvele.

3.8 Klient ei saa muuta juba vormistatud tellimust. Selleks, et midagi muuta, pöörduge meie poole – Kral OÜ:  www.kral.ee, telefon (+372) 50 100 15,  e-post info@kral.ee.

4. Kauba eest tasumine

4.1. Kauba eest tasumiseks valib Klient tellimuse vormistamise lehel tema jaoks sobiva makseviisi. Palume enne arve tasumist kontrollida, et arvel sisalduvad andmed on õiged.

4.2. Laos olevate toodete eest saate tasuda järgmiselt:

  • Valite, kas soovite teha ettemakse 25% või tasuda 100% arve peal olevast summast.
  • Valite, kas soovite tasuda otse internetipangas või arvena. Arve saadetakse Kliendi elektronposti aadressile peale ostu kinnitamist. Maksetähtaeg on 7 päeva pärast arve esitamist. Teie tellimus ja ettemaksu arve tühistatakse, kui Te pole 7 päeva jooksul pärast tellimuse vormistamist tasunud ettemaksu.
  • Valite, kas soovite kauba saada kätte 2-3 tööpäeva jooksul või soovite erikokkulepet.

Enne kauba kättesaamist või kauba kättesaamise päeval tasutakse teise poole e. ülejäänud (75%). Tasuda saab ka kohapeal nii sularahas kui ka pangakaardiga.

4.3. Tellimisel olevate toodete eest saate tasuda järgmiselt:

  • Tellimisel on ettemaks 25% kogu summast.
  • Valite, kas soovite tasuda otse internetipangas või arvena. Arve saadetakse Kliendi elektronposti aadressile peale ostu kinnitamist. Maksetähtaeg on 7 päeva pärast arve esitamist. Teie tellimus ja ettemaksu arve tühistatakse, kui Te pole 7 päeva jooksul pärast tellimuse vormistamist tasunud ettemaksu.
  • Valite, kas soovite kauba saada kätte 5-7 nädala jooksul või soovite erikokkulepet.
  • Enne kauba kättesaamist või kauba kättesaamise päeval tasutakse teise poole e. ülejäänud (75%). Tasuda saab ka kohapeal nii sularahas kui ka pangakaardiga.

4.4 Kobineeritud tellimus: laos + tellimisel:

  • Kombineeritud tellimusel on ettemaks 25% kogu summast.
  • Valite, kas soovite tasuda otse internetipangas või arvena. Arve saadetakse Kliendi elektronposti aadressile peale ostu kinnitamist. Maksetähtaeg on 7 päeva pärast arve esitamist. Teie tellimus ja ettemaksu arve tühistatakse, kui Te pole 7 päeva jooksul pärast tellimuse vormistamist tasunud ettemaksu.
  • Järgnevalt võtame Teiega ühendust, et kas soovite saada laos oleva kauba kohe kätte või koos tellitud toodetega. Ülejäänud osamakse toimub erikokkuleppel Kliendiga.
  • Erikokkulepe alusel maksmine ja kauba (nii laos oleva kui ka tellitava) kättetoimetamine.

5. Kauba kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Laos olevad tooted tarnime tasuta Teie maja ukseni 2-3 tööpäeva jooksul Eesti Vabariigi piires. Tellimisel olevad tooted jõuavad meie lattu 5-7 nädala jooksul ja tarne Teie maja ukseni sõlmitakse erikokkuleppe alusel.

5.2. Kui olete otsustanud kaubale ise järele tulla või saadate oma tellitud transpordi, rakendame klauslit FCA (Incoterms tingimused). Kauba väljastus toimub eelnevalt kokkulepitud kuupäeval ja kellaajal meie laos Sõpruse pst 2, Tartu. Laost laadime kauba Teie transpordivahendile.

5.3. Kliendil on võimalik erikokkuleppel kauba kohaletoimetamise aega muuta. Võimaldame hoiustada ostetud mööblit Kral OÜ laos vastavalt kokkuleppele. Palun võtta ühendust lisainformatsiooni saamisel ja kokkulepete sõlmimisel – Kral OÜ:  www.kral.ee, telefon (+372) 50 100 15,  e-post info@kral.ee.

5.4. Üks päev enne kauba kohaletoimetamist võtab Kral OÜ logistik Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada kaupade kohaletoomise täpset aega ja kohta. Nädalavahetusel esitatud tellimused käsitletakse uue nädalal esimesel tööpäeval.

5.5. Kaup antakse Kliendile üle saatedokumentide alusel. Kauba kättesaamisel kohustub klient kauba üle vaatama ja fikseerima kahjustused. Oma allkirja üleandmis-vastuvõtmise aktile andmisega kinnitab Klient, et on kauba kahjustamata kätte saanud ja ei oma pretentsioone kauba suhtes. Kahjustatud kauba puudujäägid likvideerime või asendame uue tootega ning nende transport on tasuta.

5.6. Kral OÜ kohustub teavitada Klienti tarneaja muutustest esimesel võimalusel, kui saab vastavat informatsiooni.

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Kliendil on õigus peale laos olevate toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist, oma tellimus tühistada, saates elektronposti aadressile info@kral.ee vastavasisulise teate koos arve numbri ning oma arvelduskonto numbriga.

6.2. Tellimisel oleva kauba tühistamisel Klient maksab tellimiskulud, mis peetakse kinni 25% ettemaksust.

6.3.   Peale toodete kättesaamist on Kliendil võlaõigusseadustiku mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Tarbijal on õigus tagastada toode mõjuva põhjusega 14 päeva jooksul peale toote kättesaamist. Avaldus tellimuse tühistamisest ja toote tagastamisest tuleb teha kirjakikult e-mailile sven@kral.ee.

6.4. Kauba tagastamise kulud kannab Klient. Kliendil on valida, kas organiseerib ise transpordi või kasutab meie pakutud transporditeenust. Meie transporditeenus sisaldab järgmisi kulusid sõlutvalt asukohast: bensiin, kaubiku päevahind ja tööjõukulud.

6.5. Tagastamisele kuuluv kaup peab olema kahjustamata. Seega, kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise või ebakorrektse kokkupaneku või lahtivõtmise tulemusena või Kliendi süü / hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest jätab Kral OÜ endale õiguse tasaarvestada toote väärtuse vähenemine. Juhul, kui Klient ei ole nõus tasaarvestamises näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus tagastatud toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud situatsiooni süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi hinnangut. Ekspertiisiga seotud kulud kannab pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

6.6. Raha tagastatud kauba eest laekub Kliendi pangaarvele hiljemalt 21 tööpäeva jooksul alates hetkest, mil müüja on lepingu lõpetamise teatise kätte saanud.

7. Garantii

7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest.

7.2. Tarbijale müügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.

7.3. Kral OÜ ei vastuta:

  • Kliendi süül toote halvenemise või kahjustumise eest;
  • Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel;
  • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavakasutamise korral.

8. Isikuandmete kaitse

8.1  Teie andmete kaitstus on meile oluline. Kogume ja kasutame üksnes andmeid, mis on vajalikud meie Klientide poolt esitatud tellimuste täitmiseks. Kõiki e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Kral OÜ ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele ja soovi korral on külastajal õigus nõuda oma andmete kustutamist Kral OÜ andmebaasist. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.

9. Austus ja vääramatu jõud

9.1. Kral OÜ vastutab Kliendi ees Kral OÜ poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

9.2. Klient vastutab Kral OÜ ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

9.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

9.4. Kral OÜ ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.

10. Muu

10.1 Kliendi ja Kral OÜ vahel seoses toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse.

10.2 Kral OÜ ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või viivituse eest toote kohaletoimetamisel juhul, kui kahju või viivitus on tingitud asjaolust, mida Kral OÜ ei saanud mõjutada, ei näinud ega võinud ette näha.

10.3 Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

10.4 Veebipood saadab uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestada veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

11. Kral OÜ kontaktandmed

Kral OÜ
Tähe tn 98-5, 50107, Tartu, Estonia
Registrikood: 14316149
KMKR nr: EE102006410

Lao asukoht:
Sõpruse pst 2, Tartu, Estonia

SWEDBANK AS
Liivalaia 8, 15040 Tallinn
SWIFT kood/BIC: HABAEE2X
Reg. number: 10060701
IBAN: EE282200221067515524

Üldine meiliaadress: info@kral.ee
Ärikliendi projektijuht: sven@kral.ee
Telefon: (+372) 50 100 15 – Sven Aria